I disse dage, hvor vi lige har fået at vide, at Danmark ‘lukker ned’, og hvor frygten for smitte af Coronavirussen fylder rigtig meget, kommer vi også til at mærke det i vores forretninger. Både store og små arrangementer aflyses, og kunder melder afbud til diverse aftaler for at blive hjemme og undgå smittefare. Det […]
De fleste af os synes sikkert, at popups på websites er irriterende … Men alle undersøgelser og statistikker siger, at de er sindssygt effektive til at få besøgende til f.eks. at tilmelde sig et nyhedsbrev, signe sig op til en freebie eller lignende. Så derfor vil jeg altid anbefale, at du får en popup på […]
Meget af vores branding foregår via interaktion med andre via de sociale medier, ikke sandt? Sådan er det i hvert fald for mig. Jeg kommenterer meget og hjælper ofte med WordPress-problemer på Facebook. Og når der er nogen, der spørger efter et tilbud, kommenterer jeg og skriver et link til min hjemmeside. Det gør jeg […]
E-mailen er jo stadig højaktuel, når det kommer til markedsføring, som I sikkert er klar over. For hvor vi betaler for annoncering via platforme som Facebook og LinkedIn, jamen så ejer vi selv de e-mailadresser, som vi indsamler, hvilket giver dem en helt særlig værdi. Og når vi sender nyhedsbreve ud til disse e-mailadresser, ser […]
- 1
- 2